Pytania i odpowiedzi
Gdzie można nabyć Państwa produkty?
Czasopisma i kolekcje Blue Ocean dostępne są w sieciach prasowych firm: Kolporter, Ruch, InMedio/Relay, Empik i Garmond.
Czy Państwa produkty są dostępne w prenumeracie?
Prenumerata tytułów Blue Ocean jest dostępna za pośrednictwem firmy Burda Media Polska Sp. z o.o.
Biuro Obsługi Klienta czynne 9.00 do 17.00.;
Infolinia: 22 360 39 09;
e-mail: bok.boe@burdamedia.pl.
Czasopisma w prenumeracie zamawiać można poprzez stronę www.kultowy.pl/prenuemrata-magazynow-prasa-dla-dzieci
Brakuje mi wybranej karty z kolekcji. Gdzie mogę ją nabyć?
Pojedyncze karty i naklejki kolekcji udostępniane są w sprzedaży on-line za pośrednictwem sklepu kultowy.pl w terminach anonsowanych na podstronach tych kolekcji w naszym serwisie.
Jak zgłosić braki lub uszkodzenia w tytule lub kolekcji?
W przypadku niekompletnych lub uszkodzonych produktów prosimy o kontakt na adres reklamacje@blue-ocean-polska.pl.
Czy można otrzymać od Państwa egzemplarze recenzenckie?
Osoby zainteresowane współpracą zapraszamy do kontaktu na adres mailowy: biuro@blue-ocean-polska.pl z dopiskem w temacie maila „współpraca”.
Jak zareklamować produkt w Państwa magazynie?
Szczegóły dotyczące oferty reklamowej dostępne są w sekcji współpraca. Można także skierować pytania na adres: reklama@blue-ocean-polska.pl
Do kogo należy kierować oferty handlowe i propozycje współpracy?
Oferty handlowe niezwiązane bezpośrednio z produktami prosimy przesyłać na adres biuro@blue-ocean-polska.pl, natomiast propozycje dotyczące poszczególnych czasopism lub kolekcji należy adresować do redakcji. Adresy mailowe na podstronach w sekcji portfolio.
Czy możecie Państwo przesłać mi “niepotrzebne” egzemplarze lub gadżety reklamowe związane z firmą lub Państwa produktami?
Nie udostępniamy gadżetów reklamowych, ani darmowych egzemplarzy czasopism i kolekcji.